Retour en Terugbetalingen

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Wil je na ontvangst een product uit je bestelling retourneren? Dan neem je best zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier. We leggen je op dat moment graag uit hoe dit gebeurt en wat de voorwaarden zijn. Opgelet: het retourneren van producten kan enkel als het ongeopend en ongebruikt is. Als jouw retour niet conform deze richtlijnen gebeurt, zal de retour geweigerd worden.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling van het geretourneerde product?
We zullen je terugbetaling uitvoeren binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket. Heb je na 14 dagen nog geen terugbetaling ontvangen? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier.

Hoe ontvang ik deze terugbetaling?
Het geld wordt teruggestort op het betaalmiddel dat je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling. Dit kan je zichtrekening zijn die aan je bancontact of creditcard is gekoppeld of je PayPal account.

Kan ik mijn producten ook omruilen in de showroom?
Producten omruilen in de showroom is inderdaad mogelijk. Echter vragen we om steeds je factuur mee te brengen. Zonder factuur kunnen de producten helaas niet omgeruild worden.