Verzending en Levering

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

De verzendkosten zijn als volgt: totaal bestelling incl. BTW €0-€338 België; Luxemburg; Frankrijk: €6,05 excl. BTW; €9,86 excl. BTW; €11,77 excl. BTW. Meer dan €338: gratis; gratis; €11,77 excl. BTW


Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
Je ontvangt je pakket 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling. Zodra jouw betaling geaccepteerd is, is jouw bestelling klaar voor verwerking. Bij een overschrijving vooraf, kan dit enkele werkdagen duren. Bestellingen die op een werkdag voor 12u worden geplaatst, kunnen in de meeste gevallen de volgende dag al worden verzonden. Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag of in het weekend, worden op maandag verzonden. Zodra je pakket verzonden is, bedraagt de levertermijn 1 werkdag.

Wat is de leveringstermijn?
Van zodra je pakket verzonden is, bedraagt de leveringstermijn 1 werkdag. Je ontvangt je pakket dus maximaal 2 dagen na het plaatsen van je bestelling (indien dit op een werkdag is gebeurd).

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakje wordt verstuurd, word je per sms en/of e-mail op de hoogte gebracht door onze vervoerder. In de e-mail staat een link die jou de mogelijkheid geeft het pakje te volgen aan de hand van een trackingcode. Hiermee kan je het traject van jouw pakket en de exacte leverstatus volgen. Daarnaast ontvang je op de dag van de levering een sms of e-mail met de tijd van levering.


Kan ik mijn bestelling ophalen in een afhaalpunt of winkel?

Wil je je bestelling graag ophalen in onze showroom te Neder-Over-Heembeek? Geen probleem! Bij het afrekenen kan je bij verzendmethode kiezen voor de optie ‘pick-up in de showroom’. Van zodra je pakketje klaarstaat voor afhaling, ontvang je een mailtje van ons. Ophalen in een afhaalpunt is momenteel niet mogelijk.


Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?
Wij leveren momenteel enkel in België,Luxemburg en Frankrijk. Andere adresgegevens worden momenteel niet aanvaard.

Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?
Een kapot product is natuurlijk niet de bedoeling, waarvoor onze excuses. Wij lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op. Neem even contact op met de klantenservice via het contactformulier of telefonisch (02/268.24.77) zodat we op zoek kunnen gaan naar een geschikte oplossing.

Met welke transporteur werkt OPI?
Voor een snelle levering van jouw bestelling, werken wij samen met verzendpartner DPD.

Ik was niet thuis wanneer mijn pakketje werd geleverd. Wat nu?
Ben je afwezig op het moment dat DPD je pakje komt afleveren? Dan volgt er de dag nadien een tweede leverpoging. Ben je op dat moment ook niet aanwezig? Dan wordt het pakketje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Hiervan word je steeds op de hoogte gebracht via mail. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het pakje daar af te halen.