Mijn Account

Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken klik je rechts bovenaan de homepage op account. Hier kan je je aanmelden. Als je nog geen account hebt, klik je onderaan de kader op ‘Geen account? Maak er één aan’. Vervolgens verschijnt er een pagina waar je al je gegevens moet invullen. Vergeet zeker niet je BTW-nummer in te vullen, zonder kunnen wij jouw account niet valideren. Vul de vragen in en volg de stappen. Klik nu op ‘Registreren’. Van zodra je account werd aangemaakt, ontvangen wij een mail. Heb je alles correct ingevuld? Dan zal je account binnen de 3 werkdagen door ons team worden goedgekeurd. Van zodra dit gebeurd is, ontvang je een e-mail en kan je bestellingen plaatsen.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?
Om de persoonlijke gegevens van je account aan te passen klik je rechts bovenaan op je naam. Vervolgens klik je op het icoontje ‘Informatie’. Je kan nu je gegevens wijzigen. Vergeet niet op opslaan te klikken.

Het inloggen mislukt steeds. Wat nu?

Kijk steeds na of je op de correcte website zit. Particulieren kunnen shoppen via www.opi-shop.be, professionals met een BTW nummer in de sector kunnen terecht op www.opi-belgium.be. Zit je op de juiste website? Kijk dan ook je logingegevens na. Kan je je nog steeds niet aanmelden? Dan neem je best even telefonisch (02/268.24.77) contact op. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9u30 tot 17u30.


Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Om je wachtwoord te wijzigen klik je rechts bovenaan op je naam. Vervolgens klik je op het icoontje ‘Informatie’. Hier kan je je wachtwoord wijzigen. Vergeet niet op opslaan te klikken.

Help, mijn wachtwoord werkt niet!
Kijk na of je zeker het juiste wachtwoord hebt ingevoerd. Lukt het nog steeds niet? Dan kan je je wachtwoord steeds zelf wijzigen. Log in en kies voor ‘wachtwoord vergeten’.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe los ik dit op?
Klik bij het inloggen op ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de stappen. Wanneer het veranderen van je wachtwoord gelukt is, krijg je een bevestigingsmail.

Ik wil graag op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes. Waar kan ik mij inschrijven voor de nieuwbrief?
Na het aanmaken van een account, schrijf je je automatisch in voor de nieuwsbrief van OPI.

Hoe verwijder ik mijn account?
Wat jammer dat je je account wil verwijderen. Is er iets misgelopen met je bestelling of is er een andere reden? Neem dan zeker contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch (02/268.24.77) en misschien kunnen we je nog met iets helpen. Ook wanneer je je account definitief wenst te verwijderen, neem je best even contact op met ons team.

Hoe schrijf ik me uit op de nieuwsbrief?
Afmelden voor de nieuwsbrief is mogelijk via de link onderaan de nieuwsbrief. Lukt het niet? Neem even contact op met de klantenservice via het contactformulier of telefonisch (02/268.24.77), dan passen we het manueel voor je aan.